Pse ndjehemi të mërzitur kur bëjmë punën tonë?

“Të gjithëve ndonjëherë na ka ndodhur  që të na e mërzitet puna që ne bëjmë, por kurrë këtë gjë mos e merni shumë seriozisht,sepse këto gjëra ndodhin tek të gjithë njerëzit,vazhdoni lexmin më poshtë për ti gjetur përgjigjiet e juaja që ndonjëherë ia keni bërë vetës suaj”.
Ekziston një pjesë e trurit që quhet striatum i barkut, i quajtur edhe “sistemi i kërkimit”, dhe roli i tij është që të na motivojë të jemi vetja jonë më e mirë. ”
Kjo pjesë e trurit tonë na nxit nga koha kur ne jemi fëmijë për të eksploruar atë që nuk e dimë”, shpjegojn shkencëtarët.

“Fëmijëve të vegjël mund t’i jepet një lodër  me zhurma dhe butona, dhe ata do të  lujanë me atë lojë po thuajse deri në një javë .Pastaj ata gjejnë diçka tjetër që nuk e kishin parë më parë, si çelësat e makinës, ku ata e shohin këtë lodër të re  si mënyrë më interesante”.
Kur u dorëzojmë këtyre nxitjeve, truri ynë na jep shpërblim dopamine dhe kjo na bën të ndihemi më të gjallë, dhe e njëjta gjë mund të ndodhë në punë.
Kur ne punojmë shpesh ajo punë na bëhet rutinë dhe, kjo pjesë e trurit mbyllet”, thonë shkencëtarët. “Truri yt është duke thënë,” Ti je më i mirë se kjo. Ne nuk jemi të ndërtuar nga kjo. Ne jemi të ndërtuar për gjëra më të mëdha. “Atëherë truri ndalon lirimin e dopaminës, gjë që e bën atë të duket jo vetëm e shurdhër, por  edhe mendon që ta zhduk atë përgjithmonë”.
Pra, para se të largoheni nga një punë e përkryer, mos e konsideroni  si mërzi. Nëse dyshoni se mërzia mund të jetë shkaku kryesor   i   pakënaqësisë suaj, ju mund  të merrni parasysh që të qëndroni dhe të mendoni për mënyra krijuese për të ndezur pasionin përsëri në rolin tuaj aktual.
Edhe nëse e ndërroni punën, nuk ka garanci se nuk do të mërziteni në punën e re. Çdo punë apo marrëdhënie e re do të rritet në një kohë të rehatshme. Pra, në vend që gjithmonë të kërkojmë punë ose marrëdhënie të reja, duhet të mësojmë mënyrat për të futur pasion në detyra të zakonshme dhe të mësojmë mënyra krijuese për të qëndruar të interesuar në rolet tona.
Shpërndaje me dikë qe thotë shpesh se është mërzitur nga puna e tij,dhe pastaj ndani mendimet tuaja me ne në komente.

Comments

Popular posts from this blog

30 thënie motivuese, për atëherë kur ju nevojitet motivimi, më shumë se kurrë

10 thënie motivuese nga njerëz të mëdhenj

8 shprehje frymëzuese për motivim